Klaipėdos lopšelio-darželio „Volungėlė“ veiklos kokybės įsivertinimo tikslas yra kurti mokyklą kaip nuolat besimokančią organizaciją, kurios nariai kartu aptaria savo veiklos kokybę, susitaria dėl jos tobulinimo krypčių bei būdų ir siekia juos įgyvendinti.
Įsivertinimas padeda atsakyti į šiuos klausimus:
Veiklos kokybės įsivertinimą įstaigoje atlieka direktoriaus įsakymu patvirtinta darbo grupė.
Įsivertinimo rezultatai naudojami vadybiniams sprendimams priimti, pedagogų kvalifikacijai tobulinti, jų kompetencijoms plėtoti, ugdymo proceso kokybei gerinti ir kt.
2023 M. ĮSTAIGOS ĮSIVERTINIMO REZULTATAI
2023 m. gruodžio mėn. įstaigos pedagogai ir ugdytinių tėveliai dalyvavo įstaigos veiklos kokybės įsivertinime ir internetu svetainėje apklausa.lt užpildė Veiklos kokybės įsivertinimo (toliau – VKĮ) darbo grupės paruoštas anketas. Veiklos kokybės įsivertinimui pasirinkti instrumentai: klausimynas mokytojams, tėvams (Ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas vykdančių mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo metodika, 2021). Informacija apie atliekamą įsivertinimą ugdytinių tėveliams išsiųsta į sistemą Musudarzelis.lt, pedagogams – el. paštu. Apklausoje dalyvavo 113 respondentų: 25 pedagogai ir 88 vaikų tėvai.
Mokyklos veiklos kokybė buvo įsivertinama šiose srityse: vaiko gerovė, ugdymasis, ugdymo(si) aplinka, ugdymo strategijos, pasiekimų vertinimas ir ugdymo planavimas, bendradarbiavimas su vaikų šeimomis, besimokančios organizacijos kultūra. Pedagogai vertino visas septynias sritis, tėvai vertino 1, 3, 6 ir 7 sritis.
Mokyklos atskirų vertinimo sričių ir veiklos kokybės lygio apibūdinimai:
3 lygis (išskirtinė praktika) – veiklos kokybė labai gera, t. y. vertinamų rodiklių raiška aiški, nuosekli, ryški.
2 lygis (veiksminga praktika) – veiklos kokybė gera, t. y. nustatyta vertinamų rodiklių raiška, bet ji dar turėtų būti tobulinama apimtimi, kokybe.
1 lygis (gera pradžia) – veiklos kokybė minimali, t. y. vertinimų rodiklių yra nežymi (tik pavieniai ženklai, pasireiškė tik tam tikroje situacijoje), veiklos kokybė turi būti tobulinama, kad užtikrintų vaikų poreikius.
0 lygis (neatitinka vertinimo kriterijų) – veiklos kokybė nepriimtina, t. y. nenustatyta vertinimo aspekto raiška arba ji yra neigiama, veiklos kokybė yra nepakankama ir turi būti iš esmės tobulinama, kad užtikrintų vaikų poreikius
Aukščiausiai į(si)vertinti rodikliai:
Aktualiausi tobulintini rodikliai:
Bendras mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo apibendrinimas pagal sritis
Sritis |
Kokybės lygis |
1. Vaiko gerovė |
3 |
2. Ugdymasis |
3 |
3. Ugdymo(si) aplinka |
2 |
4. Ugdymo strategijos |
3 |
5. Pasiekimų vertinimas ir ugdymo planavimas |
2,5 |
6. Bendradarbiavimas su vaikų šeimomis |
2,5 |
7. Besimokančios organizacijos kultūra |
3 |
2023 gruodžio 20 d. įstaigos veiklos kokybės įsivertinimo ataskaita pristatyta Mokytojų tarybos posėdyje, pasidalinta su ugdytinių tėveliais per sistemą Musudarzelis.lt, rezultati bus naudojami rengiant metinius veiklos, ugdymo ilgalaikius planus, paskelbti bendruomenei Įstaigos interneto svetainėje.
2021 M. ĮSTAIGOS VIDAUS AUDITAS
2020 m. gruodžio mėn. įstaigos pedagogai dalyvavo įstaigos įsivertinime ir internetųu svetainėje apklausa.lt užpildė VAK grupės paruoštą Plačiojo audito anketą. Informacija apie anketą pedagogams išsiųsta į sistemą Musudarzelis.lt ir Facebook uždarą grupę Volungėlės mokytojos. Apklausoje dalyvavo 19 pedagogų.
Apibendrinus anketos rezultatus paaiškėjo, jog visi rodikliai vertinti daugiau nei 3 lygis. Geriausiai (3,7) įvertinti šie rodikliai:
2.1.1. Programų atitiktis valstybės nustatytiems kriterijams
2.3.2. Auklėtojo ir vaiko sąveika
2.3.3. Ugdymosi motyvacijos palaikymas
2.4.2. Šeimos informavimo apie vaiką procedūrų kokybė
5.1.3. Planų kokybė ir dermė
5.2.1. Įsivertinimo procesas
5.3.1. Vadovavimo principai
Kiek prasčiau vertinti šie rodikliai:
1.1.3. IUM mikroklimatas
1.1.4. Lygių galimybių suteikimas ir teisingumas
2.4.1. Šeimos įtraukimas į vaikų ugdymo(si) procesą mokykloje
4.2.5. Pagalba specialiųjų ugdymosi poreikių vaikams
2021 sausio mėn. pedagogų tarybos posėdyje buvo nutarta Giluminiam įsivertinimui pasirinkti antros srities rodiklį 2.3.4. Ugdymosi motyvacijos palaikymas.
Veiklos kokybės įsivertinimui VAK grupė pasirinko šiuos tyrimų instrumentus: dokumentų analizę, anketą pedagogui ir klausiyną tėvams.
Giluminis įsivertinimas patvirtino prielaidą, kad Įstaigos antros srities rodiklis 2.3.4. Ugdymosi motyvacijos palaikymas bendruomenės yra vertinamas 3 lygiu. VAK gr. Ataskaita su tyrimų rezultatais
Įsivertinimo rezultatai pristatyti Įstaigos mokytojų tarybos posėdyje, naudoti Įstaigos vadovo ataskaitoje ir naujo metinio plano sudaryme, paskelbti bendruomenei Įstaigos interneto svetainėje.
2020 M. ĮSTAIGOS ĮSIVERTINIMO REZULTATAI
2019 m. lapkričio mėnesį įstaigos pedagogai, susipažinę su praeitų metų įsivertinimo ataskaita, nusprendė aptarti 3 srities — vaiko ugdymo(si) pasiekimai — rodiklius. Pedagogai grupelėse apsvarstė kiekvieno srities rodiklio įgyvendinimo stiprybes ir silpnas vietas, savo išvadas pristatė visoms grupelėms.
Buvo nutarta 2020 m. Giluminiam auditui pasirinkti temą 3.1. Vaiko raidos ir pasiekimų vertinimas.
VAK grupėje buvo aptarti veiklos rodikliai 3.1.1. Vaiko daromos pažangos vertinimo sistema ir 3.1.2. Auklėtojų ir tėvų veiklos dermė skatinant vaiko pasiekimus ir juos vertinant, iliustracijos, išnagrinėtos pedagogų ir tėvų naudojamos informacinės sistemos www.musudarzelis.lt (ne)išnaudotos galimybės ir kt. Pastebėta: kad visi vaikų tėvai nuo 2019 m. rugsėjo galėjo prisijungti prie minėtos sistemos, tačiau daliai tėvų iškyla ne mažai neaiškumų; kad mokytojai taip pat nepilnai išnaudoja sistemos „Mūsų darželis“ teikiamas galimybes.
VAK grupė parengė anketą tėvams (8 atviri ir uždari klausimai). Internetinį apklausos variantą 2020 birželio mėn. tėvai galėjo rasti platformoje https://apklausa.lt, nuorodas — darželio interneto svetainėse. Taip pat buvo platinami popieriniai apklausos variantai.
Tėvų klausėme:
Apklausoje tėvams dalyvavo 66 respondentai. Rezultatai pedagogams buvo pristatyti 2020 rugsėjo mėnesį. Jie rodo, kad apie 80 proc. respondentų yra patenkinti įstaigoje esančia vaikų pasiekimų ir pažangos vertinimo sistema, o apie 20 proc. nurodė veiklos ir fiksavimo tobulintinus aspektus, išsakė kitus pageidavimus. Apklausos rezultų apibendrinimas.
VAK grupė parengė Vaikų pažangos ir vertinimo atmintinę tėvams. Atmintinėje tėvams pristatyti sistemoje „Mūsų darželis“ esantys vertinimui skirti puslapiai ir jų stuktūra. Ši atmintinė buvo platinama vaikų tėvų susirinkimuose, grupėse. Atmintinė.
Klaipėdos pedagoginė psichologinė tarnyba 2020 metais atliko du mūsų įstaigos psichologinio klimato tyrimus, kuriame dalyvavo įstaigos darbuotojai (42 respondentai balandžio mėn. ir 32 respondentai lapkričio mėn.). Apklausos dalyviams reikėjo pažymėti savo sutikimo (su kiekvienu iš 35 teiginių) laipsnį, naudojant 5 balų skalę: 5 balai reiškė „visiškai sutinku", 1 balas reiškė „visiškai nesutinku".Siūlome susipažinti su rezultatais:
2019 M. ĮSTAIGOS VIDAUS AUDITO REZULTATAI
2018 m. lapkričio mėnesį įstaigos pedagogai buvo paraginti anketiniu būdu įsivertinti 5 įstaigos veiklos sritis ir 47 rodiklius — atlikti Platųjį auditą. Plačiajam auditui buvo pasirinktos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2012 m. gruodžio 20 d. sprendimu T2-321 patvirtinto Klaipėdos neformaliojo švietimo mokyklų veiklos išorinio vertinimo tvarkos apraše 3 priede pateikta forma.
Bendram įsivertinimui buvo pasirinkta interneto svetainėje www.apklausa.lt ankstesniais metais sukurta „Klaipėdos lopšelio-darželio „Volungėlė" plačiojo audito anketa pedagogams“ ir atskirai sukurta tokia pati anketa įstaigą lankančių vaikų tėvams. Anketų nuorodos 2 savaites skelbtos įstaigos svetainės Naujienose.
Skaičiuojant anketų duomenis paaiškėjo, kad įstaigos įsivertinime dalyvavo 49 respondentai: 18 pedagogų (rezultatai-P), 31 suaugęs vaikų atstovas (rezultatai-T). Tai 72 proc. pedagogų ir 15 proc. visų vaikų tėvų, todėl apibendrinant rezultatus (ypač vaikų tėvų) galima kalbėti apie tendencijas, galimą kryptį, bet ne patikimą vertinimą.
Apibendrinus rezultatus matyti, kad geriausiai vertinami šie rodikliai:
1.1.1. Vaikų kultūra
1.1.2. Aplinkos svetingumas, saugumas, estetika
1.1.5. Tradicijos
1.2.2. IUM vieta bendruomenėje
1.2.3. Įvaizdžio kūrimo kultūra
2.1.1. Programų atitiktis valstybės nustatytiems kriterijams
2.1.4. Ugdymo(si) aplinkos, priemonių atitiktis vaikų amžiui, poreikiams bei interesams
2.3.1. Ugdomosios veiklos tikslingumas, veiksmingumas, kūrybiškumas, sistemingumas
5.3.1. Vadovavimo principai
5.4.2. Patalpų naudojimas
Rezultatai rodo, kad visų respondentų nuomonė sutampa, jog stipriausi įstaigos veiklos rodikliai yra 1.1.1. Vaikų kultūra, 1.2.3. Įvaizdžio kūrimo kultūra ir 2.1.1. Programų atitiktis valstybės nustatytiems kriterijams.
Silpniau respondentų vertinti rodikliai yra šie:
1.1.4. Lygių galimybių suteikimas ir teisingumas
2.4.3. Šeimos gaunamos informacijos kokybė
3.1.1. Vaiko daromos pažangos vertinimo sistema
3.2.3. Specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų ugdymosi pažanga
4.2.5. Pagalba specialiųjų ugdymosi poreikių vaikams
2018-2019 mokslo metais įstaigos Giluminiam auditui pasirinktas veiklos rodiklis 1.2.2. Ikimokyklinio ugdymo mokyklos (IUM) vieta bendruomenėje.
Įstaigos įsivertinimo grupės veiklos ataskaita
2017-2018 M. ĮSTAIGOS VIDAUS AUDITO REZULTATAI
2016 m. lapkričio mėnesį įstaigoje atliktas Platusis auditas: 21-as įstaigos pedagogas anonimiškai užpildė interneto svetainėje www.apklausa.lt patalpintą, 2015 m. sukurtą Plačiojo audito anketą ir išsiuntė ją VAK grupės nariams, kurie šiuos duomenis apibendrino (Rezultatai). Iš rezultatų matyti, kad geriausiai įstaigoje vertinami šie veiklos rodikliai:
Gauti rezultatai buvo pristatyti pedagogų metodiniame susirinkime ir kartu buvo nutarta 2016-2017 mokslo metais įstaigos Giluminiam auditui pasirinkti veiklos rodiklį 3.2.3. Specialiojo ugdymo poreikių vaikų ugdymo pažanga.
VAK grupės audito posėdžiuose buvo nutarta 3.2.3. (Specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų ugdymosi pažanga) ir 4.2.5. (Pagalba specialiųjų ugdymosi poreikių vaikams) veiklos rodiklius sujungti į veiklos vertinimo temą „Specialiosios pagalbos vaikams teikimas įstaigoje“ ir ją įsivertinti Giluminiame audite.
VAK grupė aptarė įstaigoje taikomas logopedines priemones, rengiamo lankstinuko tėvams ir rekomendacijų pedagogams turinį. 2018 m. birželio mėn. VAK grupė parengė informacinį lankstinuką tėvams apie specialiosios pagalbos teikimą Klaipėdos lopšelyje-darželyje „Volungėlė“, rekomendacijas pedagogams, į įstaigos interneto puslapius įkėlė įstaigos Vaiko gerovės komisijos sudėtį ir dokumentus. 2018 m. rugsėjo mėn. veiklos rezultatai pristatyti įstaigos pedagogų metodiniame posėdyje. Parengtas lankstinukas pristatytas tėvų susirinkimuose, padaugintas ir išdalintas į grupes (asmeniniam susipažinimui).
2016 M. ĮSTAIGOS VIDAUS AUDITO REZULTATAI
2015 metais lapkričio mėnesį įstaigoje organizuotas Platusis auditas. Plačiajam auditui atlikti buvo pasirinktos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2012 m. gruodžio 20 d. sprendimu T2-321 patvirtinto Klaipėdos neformaliojo švietimo mokyklų veiklos išorinio vertinimo tvarkos apraše 3 priede pateiktos sritys, temos ir veiklos rodikliai.
Interneto svetainėje www.apklausa.lt buvo sukurta „Klaipėdos lopšelio-darželio „Volungėlė“ plačiojo audito anketa“. Anketoje prie kiekvieno rodiklio buvo pridėtas trumpas jo požymių aprašas. Anketos nuoroda savaitę skelbta įstaigos svetainės Naujienose. Prie nuorodos pridėtas prašymas įstaigos pedagogamsją užpildyti.
Apklausus pedagogus gauti 24 atsakymai. VAK grupė suskaičiavo rezultatus, iš kurių matyti, kad geriausiai įstaigoje vertinami šie veiklos rodikliai:
1.1.2. Aplinkos svetingumas, saugumas, estetika;
1.1.5. Tradicijos;
1.2.1. Tapatumo ir pasididžiavimo mokykla jausmas;
2.1.2. Programų tarpusavio dermė;
2.1.4. Ugdymo(si) aplinkos, priemonių atitiktis vaikų amžiui, poreikiams bei interesams;
2.3.1. Ugdomosios veiklos tikslingumas, veiksmingumas, kūrybiškumas, sistemingumas;
3.2.2. Vaiko pasiekimų kokybė priešmokykliniame amžiuje;
4.1.3. Vaiko teisių atstovavimas visuomenėje;
4.2.2. Vaiko asmeninės raiškos tenkinimas;
5.3.1. Vadovavimo principai.
Silpniau pedagogų vertinti šie veiklos rodikliai:
1.1.3. IUM mikroklimatas;
3.1.2. Auklėtojų ir tėvų veiklos dermė skatinant vaiko pasiekimus ir juos vertinant;
4.2.4. Vaiko sveikatos stiprinimas;
4.2.5. Pagalba specialiųjų ugdymosi poreikių vaikams.
2015-2016 mokslo metais įstaigos Giluminiam auditui pasirinktas veiklos rodiklis 2.1.4. Ugdymo(si) aplinkos, priemonių atitiktis vaikų amžiui, poreikiams bei interesams.
Vidaus audito koordinavimo (VAK) grupės 2016 m. ATASKAITA
2015 M. VIDAUS AUDITO REZULTATAI
2014 metais lapkričio mėnesį įstaigoje pravestas Platusis auditas. Plačiajam auditui atlikti buvo pasirinktos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2012 m. gruodžio 20 d. sprendimu T2-321 patvirtinto Klaipėdos neformaliojo švietimo mokyklų veiklos išorinio vertinimo tvarkos apraše 3 priede pateiktos sritys, temos ir veiklos rodikliai.
2014 M. VIDAUS AUDITO REZULTATAI
2013 metais lapkričio mėnesį įstaigoje pravestas Platusis auditas. Plačiajam auditui atlikti buvo pasirinkti ir ikimokyklinei įstaigai pritaikyti Bendrojo lavinimo mokyklos vidaus audito tvarkos apraše (2007 m. liepos 18 d. Nr. ISAK-1469) 2 priede pateikti Plačiojo audito lentelė ir vertinimo rodiklių paaiškinimai. Įstaigos pedagogams buvo paruošta nauja Plačiojo audito forma ir išdalintos 24 anketos, suskaičiuoti rezultatai.
Geriausiai įstaigoje vertinami šie veiklos rodikliai:
1.1.5. Mokyklos svetingumas ir atvirumas;
1.2.3. Mokyklos kaip organizacijos pažangos siekis;
1.3.3. Aplinkos jaukumas;
2.1.1. Ugdymo programos įgyvendinimas;
2.1.4. Pasirenkamosios programos;
2.2.2. Veiklos struktūros kokybė;
2.3.1. Ugdymo nuostatos ir būdai;
5.1.1. Mokyklos vizija, misija ir tikslai.
Silpniau pedagogų vertinti šie veiklos rodikliai:
1.1.4. Bendruomenės santykiai;
1.1.6. Įstaigos mikroklimatas;
4.2.2. Vaiko sveikatos stiprinimas;
4.5.2. Tėvų švietimo politika;
5.5.1. Lėšų vadyba.
2013 - 2014 m.m. įstaigos giluminiam auditui pasirinktas pagalbinis rodiklis 1.2.3. Mokyklos kaip organizacijos pažangos siekis.
KVA grupės Ataskaita >parsisiųsti
2013 M. VIDAUS AUDITO REZULTATAI
Įstaigos įsivertinimui buvo pasirinkta „Ikimokyklinio ugdymo mokyklos vidaus audito metodikoje“ (2005) pateikta Plačiojo audito forma. Apklausti pedagogai, suskaičiuoti rezultatai.
Geriausiai įstaigoje vertinami šie pagalbiniai rodikliai:
1.1.2. Aplinkos svetingumas, saugumas, estetika;
2.3.1. Ugdomosios veiklos tikslingumas, veiksmingumas, kūrybiškumas, sistemingumas;
2.3.4. Ugdymosi motyvacijos palaikymas;
5.1.3. Galimybių tobulėti sudarymas;
6.3.1. Vadovo profesinė kompetencija.
Silpniau pedagogų vertinti šie rodikliai:
1.3.1. Įstaigos bendruomenės narių bendravimo ir bendradarbiavimo kokybė;
4.2.3. Psichologinė ir socialinė pagalba;
4.2.4. Vaiko sveikatos stiprinimas;
5.3.1. Finansavimas (biudžetinės ir nebiudžetinės lėšos);
6.4.2. Įstaigos savivaldos veiklumas.
2012 - 2013 m.m. įstaigos giluminiam auditui pasirinktas pagalbinis rodiklis 5.2.1. Veiklos erdvė ir jos būklė įstaigoje.
KVA grupės Ataskaita >parsisiųsti
2012 M. VIDAUS AUDITO REZULTATAI
Plačiojo audito rezultatai.
Geriausiai įstaigoje vertinami šie pagalbiniai rodikliai:
1.1.2. Aplinkos svetingumas, saugumas, estetika;
4.1.1. Vaiko teisių atspindėjimas įstaigos veiklos dokumentuose;
6.3.1. Vadovo profesinė kompetencija;
6.3.2. Mokyklos atstovavimas ir reprezentavimas;
6.3.3. Santykiai su darbuotojais ir komandų telkimas.
Silpniau pedagogų vertinti šie rodikliai:
1.3.1. Įstaigos bendruomenės narių bendravimo ir bendradarbiavimo kokybė;
2.4.1. Šeimos įtraukimo į dalyvavimą vaikų ugdymo(si) procese institucijoje formos;
4.2.3. Psichologinė ir socialinė pagalba;
4.2.4. Vaiko sveikatos stiprinimas;
5.3.1. Finansavimas.
2011 - 2012 m.m. įstaigos giluminiam auditui pasirinktas pagalbinis rodiklis 5.2.1. Veiklos erdvė ir jos būklė įstaigoje.
2009 M. VIDAUS AUDITO REZULTATAI
Plačiojo audito rezultatai.
Geriausiai įstaigoje vertinami šie pagalbiniai rodikliai:
1.1.5. Tradicijos
1.2.2. Mokyklos populiarumas ir prestižas;
2.1.4. Ugdymo aplinkos, priemonių atitiktis vaiko amžiui, poreikiams bei interesams;
3.2.2. Vaiko pasiekimų kokybė priešmokykliniame amžiuje;
5.1.3. Galimybių tobulėti sudarymas;
6.3.1. Vadovo profesinė kompetencija;
6.3.2. Mokyklos atstovavimas ir reprezentavimas.
Silpniau pedagogų vertinti šie rodikliai:
1.1.1. Vaikų kultūra;
1.1.3. Mokyklos mikroklimatas;
4.2.3. Psichologinė ir socialinė pagalba;
4.2.4. Vaiko sveikatos stiprinimas;
5.3.1. Finansavimas.
2008 - 2009 m.m. įstaigos giluminiam auditui pasirinktas pagalbinis rodiklis 1.1.1. Vaikų kultūra.
2008 M. VIDAUS AUDITO REZULTATAI
Plačiojo audito rezultatai.
Geriausiai įstaigoje vertinami šie pagalbiniai rodikliai:
1.2.2. Mokyklos populiarumas ir prestižas;
1.2.3. Įvaizdžio kūrimo kultūra;
2.1.1. Programos atitiktis valstybės nustatytiems reikalavimams;
2.3.1. Ugdomosios aplinkos tikslingumas, veiksmingumas, kūrybiškumas, sistemingumas;
2.3.4. Ugdymosi motyvacijos palaikymas;
2.4.2. Šeimos informavimo apie vaiką procedūrų kokybė;
4.1.1. Vaiko teisių atspindėjimas mokyklos veiklos dokumentuose;
5.1.3. Galimybių tobulėti sudarymas;
6.3.1. Vadovo profesinė kompetencija;
6.3.2. Mokyklos atstovavimas ir reprezentavimas.
Silpniau pedagogų vertinti šie rodikliai:
1.1.3. Mokyklos mikroklimatas;
1.3.1. Mokyklos bendruomenės narių bendravimas ir bendradarbiavimas;
4.2.3. Psichologinė ir socialinė pagalba.
2007 - 2008 m.m. įstaigos giluminiam auditui pasirinktas pagalbinis rodiklis 1.3.1. „Mokyklos bendruomenės narių bendravimas ir bendradarbiavimas“
2007 M. VIDAUS AUDITO REZULTATAI
Plačiojo audito rezultatai.
Stipriausi pagalbiniai rodikliai:
1.2.2. Įstaigos populiarumas ir prestižas;
1.2.3. Įvaizdžio kūrimo kultūra;
1.1.5. Tradicijos;
2.1.1. Programos atitiktis valstybės nustatytiems reikalavimams;
2.1.2. Programų atitiktis vaikų ugdymosi poreikiams ir interesams;
2.3.3. Mokytojo ir ugdytinio sąveika;
4.1.1. Vaiko teisių atspindėjimas mokyklos veiklos dokumentuose;
6.3.1. Vadovo profesinė kompetencija;
6.3.2. Mokyklos atstovavimas ir reprezentavimas.
Silpniausi pagalbiniai rodikliai:
1.1.3. Įstaigos mikroklimatas;
1.3.1. Įstaigos bendruomenės narių bendravimo ir bendradarbiavimo kokybė;
4.3.1. Pagalbos ir paramos šeimai įvairovė;
4.2.4. Vaiko sveikatos stiprinimas.
Giluminiam auditu pasirinktas pagalbinis rodiklis 4.3.1. Pagalbos ir paramos šeimai įvairovė.
(Paskutinį kartą svetainės puslapis atnaujintas 2024-01-17)