Įstaigos bendruomenė - projektų organizatoriai
2025 m.
RESPUBLIKINIS ANKSTYVOJO AMŽIAUS VAIKŲ PROJEKTAS „MAŽŲJŲ MATEMATIKA“
Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Volungėlė“ ikimokyklinio ugdymo mokytojos Alma Rumšienė ir Erika Liutinskienė 2025 m. kovo 3-28 d. organizavo respublikinį ankstyvojo amžiaus vaikų projektą „Mažųjų matematika“. Projekto tikslas – skatinti kurti ir naudoti įvairias ugdymo(si) priemones, skirtas ankstyvojo amžiaus vaikų matematiniam ugdymui.
Projekto apibendrinimas - nuoroda.
RESPUBLIKINIS PROJEKTAS „GEOMETRINĖS FIGŪROS“
Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Volungėlė“ ikimokyklinio ugdymo mokytojos Rasa Agurkienė ir Ema Raibužytė nuo 2025 m. vasario 3 d. iki kovo 7 d. organizavo respublikinį ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų vaikų ir pedagogų projektą „Geometrinės figūros“. Projekto tikslas – ugdyti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų skaičiavimo ir matavimo gebėjimus žaidžiant, tyrinėjant, konstruojant, eksperimentuojant su įvairiomis medžiagomis.
ŠIAUDINIO SODO RIŠIMO DIRBTUVĖLĖS
Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Volungėlė“ ikimokyklinio ugdymo mokytojos Alma Rumšienė ir Erika Liutinskienė 2025 m. balandžio 16 d. „Mezginukų“ grupėje organizavo jaukią ir prasmingą šeimų popietę „Priešvelykinės šiaudinio sodo rišimo dirbtuvėlės“. Šios dirbtuvės subūrė vaikus ir jų tėvelius bendrai kūrybinei veiklai. Tai buvo ne tik proga pabūti drauge, bet ir prisiliesti prie senovės lietuvių tradicijų. Tėveliai, kartu su vaikais, sujungę savo rankų darbą ir širdis, kūrė vieną iš šiaudinio sodo elementų. Tikimės, kad kiekvienas šiaudelis, kurį mes suskaičiavome, suvėrėme ir surišome, bus mūsų bendrystės ir kūrybos ženklas.
Su projektu galite susipažinti nuorodoje.
2024 m.
RESPUBLIKINĖS PARODA ,,JUDU SAUGUS, ŠYPSAUSI SMAGUS''
Respublikinė virtualių kūrybinių darbų paroda ,,Judu saugus, šypsausi smagus''
Pastebima, kad ikimokyklinio amžiaus vaikai dėl nepakankamai išvystyto savisaugos jausmo yra linkę į smalsumo vedinus žingsnius, galinčius baigtis ir nelaimingais atsitikimais. Todėl saugaus eismo pagrindų mokymas, galimų pavojaus aiškinimas šiame amžiuje yra ypač svarbus. Reikia ieškoti, kaip net rimtų vaikus mokyti žaismingi, įdomiai, įtraukiant.
Klaipėdos lopšelis-darželis ,,Volungėlė” 2024 m. spalio 3–lapkričio 4 d.organizavo respublikinę virtualią kūrybinių darbų parodą ,,Judu saugus, šypsausis''.
Virtualios kūrybinių darbų parodos tikslas – ugdyti vaikų saugaus elgesio kultūrą, atsakomybės suvokimą bei saugaus elgesio kelyje, plėtoti bendradarbiavimą su tėvais.
Uždaviniai:
1. vaikui įgyti jo amžių ir patirties atitinka saugaus elgesio kelyje įgūdžius;
2. skatinamumą pedagogų kūrybiškumą, išrad, įvairesnį saugaus elgesio ugdymą;
3. plėtoti dalijimąsi gerąja patirtimi, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų bendradarbiavimą respublikoje.
Parodos apibendrinimas – vaizdo medžiagos nuoroda
PROJEKTAS „APLINKOS PAŽINIMO TAKELIU“
Nuo gegužės 13 d. iki birželio 17 d. Klaipėdos lopšelio-darželio „Volungėlė“ ankstyvojo amžiaus „Siūlinukų“ ir „Mezginukų“ grupių ugdytiniai, tėveliai, pedagogai ir Klaipėdos lopšelio-darželio „Pušaitė“ ikimokyklinio amžiaus „Aitvarėlių“ grupės ugdytiniai, jų tėveliai ir pedagogai, dalyvavo trumpalaikiame projekte „Aplinkos pažinimo takeliu“.
Projekto filmas
TRUMPALAIKIS neformaliojo ugdymo PROJEKTAS „KAZIUKO MUGĖS DIRBTUVĖLĖS“
Šių metų nuo vasario 29 dienos iki šių metų kovo 10 dienos vyko neformaliojo ugdymo trumpalaikis projektas ,,Kaziuko mugės dirbtuvėlės“. Projekto metu dalyviai puoselėjo unikalias etnines tradicijas, kurios šią dieną sparčiai nyksta, dalijosi gerąja patirtimi, kuri padės perteikti jaunajai kartai papročius, kultūrinį paveldą bei išsaugoti tautinį identitetą, mokinosi liaudies amatų, susipažino su Kaziuko mugės šventimo tradicijomis, skatino bendradarbiavimą tarp Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Volungėlė“ pedagogų, kitų darbuotojų, tėvų ir vaikų.
***
RESPUBLIKINIS PROJEKTAS „TORTAS PAUKŠTELIAMS“
Nuo 2024 metų sausio 15 dienos iki 2024 metų vasario 16 dienos vyko Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Volungėlė“ Respublikinio ikimokyklinio, priešmokyklinio amžiaus vaikų ir pedagogų ST(RR)EAM kūrybinių darbų projektas ,,TORTAS PAUKŠTELIAMS“. Projekto tikslas skatinti dalyvius kūrybiškai integruoti patyriminio ugdymo veiklas į ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus programų ugdymo turinį, taikant ST(RR)EAM veiklos metodą, sukuriant sniego tortą paukšteliams. ,,TORTAS PAUKŠTELIAMS“ projekto uždaviniai: plėsti žinias apie Lietuvoje žiemojančius paukščius, jų globą, turtinti vaikų žodyną; skatinti vaikus tyrinėti, eksperimentuoti, kurti ir atrasti sniego sukuriamą meną; visais pojūčiais lauke – per tyriamąją, pažinimo, kūrybinę, fizinę veiklas – tyrinėti ir išsiaiškinti sniego savybes; plėtoti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų bendradarbiavimą respublikoje, dalijimąsi gerąja patirtimi. Projektą sukūrė Klaipėdos lopšelio – darželio ,,Volungėlė“ ekologinio projekto darbo grupė priešmokyklinio ugdymo mokytoja Vilma Gedminienė, ikimokyklinio ugdymo mokytojos Emilija Jocienė, Alma Rumšienė, Erika Liutinskienė, Vida Kuršaitienė, neformaliojo ugdymo mokytoja Roberta Gusarovienė, projektą koordinavo Klaipėdos lopšelio-darželio „Volungėlė“ direktorė Renata Vasiliauskienė, direktorės pavaduotoja ugdymui Ilona Gaidienė.
Nuoroda į Klaipėdos lopšelio – darželio ,,Volungėlė“ Respublikinio ikimokyklinio, priešmokyklinio amžiaus vaikų ir pedagogų ST(RR)EAM kūrybinių darbų projektą ,,TORTAS PAUKŠTELIAMS“.
***
Nuo 2024 m., kovo 15 d. iki 2024 m., balandžio 15 d., vyko Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Volungėlė“ respublikinio ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų, tėvų ir pedagogų ST(RR)EAM kūrybinių darbų projektas ,,TAUTINIŲ RAŠTŲ ATSPINDYS VERPSTĖJE‘‘.
Švyturiai – išskirtinis Lietuvos, kaip jūrinės valstybės, paveldas. 2024 metais sukanka apvalios sukaktys, kai dar XIX a. pabaigoje Klaipėdoje ir Nidoje buvo įžiebti pajūrio švyturiai. Todėl šie metai uostamiestyje skelbiami Švyturių metais. Klaipėdos lopšelis-darželis „Volungėlė“ nuo 2024 vasario 1 d. iki kovo 15 d. organizavo respublikinį projektą „Negeski, Švyturio ugnele“ ir pakvietė respublikos priešmokyklinio ir ikimokyklinio ugdymo įstaigų vaikus, tėvelius, pedagogus sukurti savo grupės erdvinį švyturį iš antrinių žaliavų. Projektu buvo siekiama paminėti Švyturio metus; pasitelkiant inžinerinę veiklą, lavinti vaikų loginį, erdvinį mąstymą; ugdyti vaikų pilietines, tautines vertybes. Projekte dalyvavo 64 dalyviai iš įvairių Lietuvos miestų.
Projekto FILMAS
***
Ilgalaikis neformaliojo (etnokultūrinio) ugdymo projektas ,,LIETUVOS ETNOKULTŪRINĖ SKRYNIA”
Nuo 2024 metų rugsėjo 16 dienos iki 2024 metų gruodžio 31 dienos vyksta Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Volungėlė” Respublikinio ikimokyklinio, priešmokyklinio amžiaus vaikų ilgalaikis etnokultūrinis projektas ,,LIETUVOS ETNOKULTŪRINĖ SKRYNIA”.
Projekto tikslas turtinti ugdytinių tautinę savimonę, perteikiant Lietuvos etnokultūros elementus, formuojant vertybėmis grįstą vaiko asmenybę. Projekto uždaviniai: siekti etninio ugdymo ir šių dienų sąsajos, ieškoti naujų būdų, netradicinių erdvių tautiškumui ugdymui, stiprinti vaikų pažintinius, meninius, kūrybiškos saviraiškos gebėjimus, parengti etninio ugdymo patirties nuotraukų parodą ir plėtoti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų bendradarbiavimą respublikoje, dalijimąsi gerąja patirtimi.
Projektą organizuoja neformaliojo ugdymo (etnokultūrinio ir patirtinio ugdymo) mokytoja Roberta Gusarovienė. Projektą koordinuoja Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Volungėlė“ direktorė Renata Vasiliauskienė, direktorės pavaduotoja ugdymui Ilona Gaidienė.
***
Projektas „BŪKIME GAMTOS BIČIULIAI“
Klaipėdos lopšelis-darželis „Volungėlė“ (toliau – Įstaiga) atliepdamas bendruomenės poreikius inicijavo ir 2024 m. balandžio–lapkričio mėn. įgyvendino projektą „Būkime gamtos bičiuliai“ (toliau – Projektas), kuris laimėjo Klaipėdos miesto savivaldybės aplinkosauginių projektų konkursą ir buvo finansuojamas Klaipėdos miesto savivaldybės aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos lėšomis. Projekto metu buvo vykdomos šviečiamosios, ugdomosios veiklos, didinančios aplinkosauginį sąmoningumą, buvo ugdomas atsakingas elgesys atliekų tvarkymo srityje, supažindinama su atliekų rūšiavimo tvarka, tinkamu susidariusių atliekų tvarkymu, atliekų prevencija ir įvairiomis galimybėmis, padedančiomis išvengti atliekų, mažinti jų kiekį bei antrinio atliekų ar daiktų panaudojimo galimybėmis. Įgyvendinant Projektą buvo įtraukta visa Įstaigos bendruomenė, buvo glaudžiai bendradarbiaujama su Klaipėdos lopšeliu-darželiu „Ąžuoliukas“, Klaipėdos lopšeliu-darželiu „Berželis“, Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuru, Klaipėdos jūrų muziejumi.
Įgyvendinant projektą vykdytos veiklos, kurių metu atkreiptas dėmesys į aplinkosaugą. Klaipėdos jūrų muziejaus atstovė pravedė Įstaigos ugdytiniams edukacines valandėles apie Baltijos jūroje gyvenančius gyvūnus ir augaliją. Vaikai sužinojo, kokių priemonių reikia, kad mažintume Baltijos jūros užterštumą. Visa Įstaigos bendruomenė dalyvavo Klaipėdos visuomenės sveikatos biuro nuotolinėje paskaitoje „Gamta – mūsų namai“. Organizuota teminė savaitė žemės dienai paminėti „Geri darbai žemei skirti“, joje dalyvavo 11 Įstaigos grupių ugdytiniai, jų tėvai, pedagogai. Praktinių veiklų metu sužinojo kaip saugoti gamtą, ką reiškia sąvokos „atsakingas vartojimas“, „ekologija“, „Tvarumas“, visi kartu kūrė žemės gaublį. Įstaigos kieme įkurtas vabalų viešbutis „Vabaliukų miestelis“, sukurtas informacinis stendas „Ar žinojai, kad...“ padeda vaikams sužinoti, kiek metų reikia, kad sunyktų viena ar kita atliekos rūšis, kas nutinka gyvajai gamtai, kai mes šiukšliname. 5 ikimokyklinio ugdymo grupės dalyvavo edukacinėje išvykoje „Medžių pasaulis“, vyko į Klaipėdos Žardininkų mikrorajono esantį parką, kuriame susipažino su brandžių ir naujai pasodintų medžių rūšimis, lygino skirtumus, aptarė medžių svarbą ekosistemai. 2 priešmokyklinės grupės dalyvavo pažintinėje-edukacinėje išvykoje „Paprasti atradimai Sąjūdžio parke“ kuriame tyrinėjo, stebėjo ir įvertino parko aplinkos švarą, diskutavo ką daryti, kad būtų švaru. Siekiant prisidėti prie gamtos taršos mažinimo, Projekto įgyvendinimo laikotarpiu buvo vykdoma akcija „Į darželį dviračiu ar paspirtuku“, kuriuos palikdavo Įstaigoje įrengtame „Paspirtukų garaže“.
Siekiant šalia esančių namų gyventojus atkreipti dėmesį į atsakingą atliekų tvarkymą ir būtinybę palaikyti konteinerių aikštelės švarą ir tvarką, ant darželio tvoros buvo eksponuojami informatyvūs vaikų piešiniai „Į darželį švariu takeliu“. Priešmokyklinių grupių ugdytiniai ir pedagogai sukūrė 60 lankstinukų „Informatyvi atliekų rūšiavimo atmintinė“ ir išdalino mikrorajono gyventojams.
Atliekų rūšiavimo tvarkos lengviausiai išmokti atliekant praktines užduotis. 3 Įstaigos priešmokyklinės grupės kartu su Klaipėdos lopšelio-darželio „Ąžuoliukas“ priešmokykline grupe dalyvavo viktorinoje „Šiukšles rūšiuoju – gamtą tausoju“, kurios metu vaikai demonstravo žinias apie atliekų rūšiavimą, gavo naudingos ir tikslingos informacijos apie šiukšlių rūšiavimo naudą supančiai aplinkai ir žmogui. Žinių įtvirtinimui visai bendruomenei buvo organizuotas renginys „Kaip vaikai šiukšles rūšiavo“, grupių dalyviai apdovanoti knygutėmis ir sodo-daržo įrankiais. Sukurta metodinė-elektroninė priemonė „Šiukšles rūšiuoju – gamtą tausoju“, priemone pasidalinta Klaipėdos miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigų metodinėje dienoje (2024-10-22), taip pat priemonė patalpinta el. dienyne „Mūsų darželis“ idėjų banke.
Ugdant suvokimą apie tvarumą, atliekų prevenciją ir atsakingą vartojimą, ieškojome antrinio atliekų ir daiktų panaudojimo galimybių. Įstaigoje buvo organizuoti „Drabužių mainai“, kuriuose ugdytinių tėvai pasikeitė vaikų išaugtais, bet kitiems tinkančiais drabužiais. Bendradarbiaujant su Klaipėdos lopšeliu-darželiu „Berželis“ vykdyti laikini žaislų mainai „Žaislų lagaminas“, kurių metu vaikai suprato ir išmoko, kad galima draugiškai dalintis su kitais vaikais turimais žaislais ir prisidėti prie gamtos išteklių tausojimo ir saugojimo. Organizuotos 2 parodos, kurių eksponatai pagaminti panaudojant antrines žaliavas („Pieštukinė“, „Daugkartinis pirkinių maišelis“). Organizuotose knygučių atnaujinimo dirbtuvėlėse „Knygų sveikatos centras“ su tėvelių pagalba atnaujintos visos Įstaigos knygos. Visiems Įstaigos ugdytiniams organizuotas sporto renginys „Sveikatos labui sportuosiu kitaip“, kurio metu buvo naudojamas sporto inventorius, pagamintas iš antrinių žaliavų ir gamtinės medžiagos. Renginio metu buvo skatinamas dalyvių fizinis aktyvumas ir ekologinė savimonė.
Pasitelkus bendruomenės pagalbą ir panaudojus Projekto lėšas, lauko erdvėse atnaujintas Kneipo pojūčių takas, įsigyti 3 edukaciniai tentai: „Lietuvoje gyvenantys vabzdžiai“, „Žalioji abėcėlė“, „Lietuvos medžiai“, įrengti stendai, kurie skatins gilinti žinias apie mus supančią aplinką ir ją tausoti, nupirktos priemonės veiklų vykdymui ir prizai projekto dalyviams.
Ugdomųjų veiklų akimirkos įamžintos dronu, foto nuotraukose, filmuotoje medžiagoje. Apie Projekto įgyvendinimą pasidalinta Įstaigos internetinėje svetainėje www.volungele.lt, Facebook socialiniame tinkle, portale „Atvira Klaipėda“, Klaipėdos ikimokyklinio ugdymo mokytojų metodinėje dienoje (2024-10-22) pristatytas pranešimas „Bendradarbiavimas su ugdytinių tėvais, įgyvendinant aplinkosauginį projektą „Būkime gamtos bičiuliai“.
Foto filmas: https://read.bookcreator.com/R054dxIGGGTVbrHtr6V4MhkBAv23/G_a2N73YS66CMlIvI6qOZw
***
Ankstyvojo amžiaus trumpalaikis projektas „KAS PASAKŲ ŠALY GYVENA?"
Nuo 2024 m. lapkričio 4 d. iki gruodžio 19 d. ankstyvojo amžiaus vaikų grupė „Siūlinukai“ bendradarbiaujant su Klaipėdos lopšeliu-darželiu „Pušaite“ organizavo ir vykdė trumpalaikį projektą „Kas pasakų šaly gyvena?“.
Projekto tikslas – plėtoti vaikų komunikavimo ir kūrybiškumo kompetencijas, ugdant sakytinę ir rašytinę kalbą bei aplinkos pažinimą.
Projektą apibendrinančios vaizdo medžiagos nuoroda
***
Trumpalaikis neformaliojo (patyriminio) ugdymo ST(R)EAM projektas ,,PADĖK PAŽINTI MAN PASAULĮ”
Nuo 2024 metų rugsėjo 16 dienos iki 2024 metų lapkričio 15 dienos vyksta Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Volungėlė” Respublikinio ikimokyklinio, priešmokyklinio amžiaus vaikų trumpalaikis ST(R)EAM projektas ,,PADĖK PAŽINTI MAN PASAULĮ”.
Projekto tikslas siekti sėkmingo, emocionalaus ir kūrybiško bendradarbiavimo tarp ugdymo įstaigos darbuotojų - ugdytinių bei ugdytinių tėvų/globėjų/senelių. Kurti tarpusavio ryšį, kartu formuoti visapusišką ugdytinių ugdymą pasitelkus ST(R)EAM metodą. Projekto uždaviniai: siekti glaudesnio ryšio tarp ugdymo įstaigos - ugdytinių tėvų/globėjų/senelių ir pačių ugdytinių, ieškoti naujų būdų, netradicinių erdvių ST(R)EAM ugdymui, stiprinti vaikų pažintinius, meninius, kūrybiškos saviraiškos gebėjimus, parengti ST(R)EAM ugdymo nuotraukų parodą ir plėtoti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymų įstaigų bendradarbiavimą respublikoje, dalijimąsi gerąja patirtimi.
Projektą organizuoja neformaliojo ugdymo (etnokultūrinio ir patyriminio ugdymo) mokytoja Roberta Gusarovienė. Projektą koordinuoja Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Volungėlė“ direktorė Renata Vasiliauskienė, direktorės pavaduotoja ugdymui Ilona Gaidienė
Šis projektas įtraukė ne tik „Volungėlės“ bendruomenę, bet ir kitų Lietuvos ugdymo įstaigų atstovus, vienydamas ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogus, vaikus bei jų šeimas. Projektas buvo skirtas stiprinti tarpusavio bendradarbiavimą ir kurti visapusišką ugdymo procesą, naudojant inovatyvų ST(RR)EAM metodą. Šios iniciatyvos metu dalyviai ieškojo naujų netradicinių ugdymo erdvių, stiprino vaikų pažintinius ir kūrybinius gebėjimus bei dalijosi gerosiomis patirtimis. Į projektą aktyviai įsitraukę dalyviai ne tik plėtė žinias, bet ir stiprino bendruomeniškumo jausmą. Kūrybiškos užduotys, dalijimasis patirtimi ir edukacinės veiklos ne tik praturtino vaikų ugdymą, bet ir parodė, kokią didelę vertę turi bendradarbiavimas tarp ugdymo įstaigų. Džiaugiamės dideliu susidomėjimu ir dalyvių aktyvumu, kuris leido šiam projektui tapti puikiu tarpinstitucinio bendradarbiavimo pavyzdžiu!
Parodos apibendrinimas – vaizdo medžiagos nuoroda.
2023 m.
Klaipėdos lopšelis-darželis „Volungėlė“ vasario mėn. organizavo respublikinį ikimokyklinio, priešmokyklinio amžiaus vaikų ir pedagogų STEAM kūrybinių darbų projektą ,,Paveikslas lede“. Projekto tikslas - skatinti pedagogus kūrybiškai integruoti patyriminio ugdymo veiklas į ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus programų ugdymo turinį, taikant STEAM veiklos metodą. Parodoje dalyvavo 73 dalyviai. Kviečiame pasigrožėti vaikų kūrybiniais darbais elektroninėje knygoje.
***
RESPUBLIKINIS PROJEKTAS ,,KURIU ,,BEE-BOT‘‘ BITUTEI KILIMĖLĮ“
Klaipėdos lopšelis-darželis „Volungėlė“ kovo mėn. organizavo respublikinį ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų pedagogų metodinių priemonių kūrimo projektą ,,Kuriu ,,Bee-bot‘‘ bitutei kilimėlį“. Projekto tikslas - skatinti pedagogus dalintis gerąja darbo patirtimi, kuriant kilimėlį ,,Bee-bot‘‘ bitutei, skirtą įvairiapusiškam vaikų ugdymui(si). Parodoje dalyvavo 36 dalyviai. Kviečiame pasigrožėti pedagogų kurtomis metodinėmis priemonėmis elektroninėje knygoje.
***
***
LOPŠELIO GR. PROJEKTAS ,,AŠ IR LAIKAS. DIENA IR NAKTIS"
Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Volungėlė“ ankstyvojo amžiaus vaikų grupė ,,Siūlinukai“ (mokytojos Vaiva ir Rasa), bendradarbiaudami su Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Berželis“ ankstyvojo amžiaus grupe ,,Saulės zuikučiai“, vykdė projektą ,,Aš ir laikas. Diena ir naktis“. Projektas vyko nuo 2023 m. lapkričio 13 d. iki 2023 m. lapkričio 17 d. Tikslas – plėtoti vaikų komunikavimo ir kūrybiškumo kompetenciją, ugdant pasaulio pažinimą ir suvokimą.
2022 m.
Įstaigos neformaliojo vaikų švietimo ugdymo programų projektai
Įgyvendinant neformaliojo vaikų švietimo ugdymo programas: Patyriminio, Etnokultūrinio, Sveikos gyvensenos, Sportinių žaidimų pradmenų.
2022 m. gruodžio mėn. organizuoti Įstaigos projektai: „Magneto galia“, „Kalėdinis eglutės žaisliukas iš molio ir šiaudo“, „Taisyklinga laikysena“, „Mano draugas Futboliukas“.
„MAGNETO GALIA“
Vaikai smalsaudami tyrinėjo magneto savybes, dydį, formas. Išsiaiškino, kaip magnetai traukia vienas kitą, stumia mašinytę pirmyn ir vienu metu gali pakelti daug varžtų (adatėlių, sąvaržėlių ir t.t.), kaip magnetas veikia vandenyje ir kituose skysčiuose. Vykdyti tyrinėjimai/eksperimentai: ,,Lobio ieškojimas“, ,,Traukia – netraukia“, ,,Kaip magnetas veikia klampius skysčius“, ,,Kaip magnetas traukia metalą per įvairias medžiagas“.
„KALĖDINIS EGLUTĖS ŽAISLIUKAS IŠ MOLIO IR ŠIAUDO“
Dalyvaudami projekte vaikai susipažino su keramikos istorija, šio amato kilme, pagrindiniais molio paruošimo ir lipdymo būdais. Smalsaudami tyrinėjo molio ir šiaudo savybes, bandydami iš jų kurti nesudėtingas formas: žvaigždutę, mėnulį, saulutę, varpelį, eglutę, pirštinę. Savo sukurtais darbeliais puošė Įstaigos interjerą.
„TAISYKLINGA LAIKYSENA“
Projekto metu vaikai sužinojo apie sveiką taisyklingą nugaros laikyseną, jos svarbą sveikatai, žaisdami, sportuodami, stiprino nugaros ir pilvo, liemens, rankų ir kojų raumenis, mokėsi kaip reikia taisyklingai sėdėti, stovėti. Atlikdami įvairius mankštos pratimus ugdėsi taisyklingo kvėpavimo įgūdžius.
„MANO DRAUGAS FUTBOLIUKAS“
Vaikai, dalyvaudami projekte, sužinojo pagrindinius futbolo pratimus, mokėsi kūno ir kamuolio valdymo technikos. Žaidžiant futboliuką susipažino kaip priimti teisingus komandinius sprendimus. Stiprino fizinę sveikatą, ugdėsi drąsą, ryžtą, draugiškumą. Daug emocijų patyrė atlikdami interaktyvias. užduotėles.
***
Tarptautinis projektas (kartu su Slovėnija) „SAY HELLO TO THE WORLD“ („Pasakyk pasauliui labas“)
„Šiaudinukų“ gr. vaikai (priešmokyklinio ugdymo mokytoja Viktorija) dalyvavo tarptautiniame projekte, rengė 5 nuotolinius susitikimus. Jų metu vaikai pristatė save, savo šeimą, darželį, miestą ir šalį.
Šis projektas džiugina vaikus, nes jie gali išgirsti ir susipažinti su kita kalba kalbančiais vaikais, išbandyti save, plėsti žinias apie kitas tautas, išgirsti, kaip vaikai geba papasakoti apie savo šeimą, išgirsti, kokias dainas dainuoja kitos šalies vaikai. Vaikai labai laukia kitų susitikimų!
***
Įstaigos tęstinis projektas „AŠ - GINTARO KRAŠTO PILIETIS“
Įstaigos komanda 2022 m. įstaigoje organizavo įvairius pilietinius renginius, taip pat renginius, skirtus Klaipėdos 770 m. jubiliejuj: pilietinę akciją „Atmintis gyva, nes liudija“, teminę savaitę „Su gimtadieniu, Klaipėda“, tėvelių ir vaikų kūrybinių darbų parodą „Dovanoju laivelį Klaipėdai“, Įstaigos teminę savaitę „Kelionė po Lietuvą“, akciją „104 žingsneliai aplink Volungėlės darželį“, skirtą 104 Lietuvos gimtadieniui, knygų parodą „Mano Klaipėda“.
Nuotraukos:
***
Tęstinis įstaigos projektas „MAŽOS IR DIDELĖS GAMTOS PASLAPTYS“
2022 m. rugsėjo 27 dieną vyklo projekto komandos organizuoja akcija. „Volungėlės“ kieme vaikai kūrė ŠIMTAKOJĮ MOLIŪGĄ ir apavė savo išaugtus batukus. Gero kelio tau, MOLIŪGE ŠIMTAKOJI, keliaujant rudens takeliu...
***
METODINIŲ PRIEMONIŲ KŪRIMO PROJEKTAS ,,STALO ŽAIDIMAI“ (2022-10-28)
Klaipėdos lopšelis-darželis „Volungėlė“ rugsėjo-spalio mėn. organizavo respublikinį ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų pedagogų metodinių priemonių kūrimo projektą ,,Stalo žaidimai“. Mūsų Įstaigos imokytojos pakvietė ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų mokytojus, logopedus pasinerti į nuostabius stalo žaidimų labirintus ir sukurti savo stalo žaidimą. Metodinių priemonių kūrimo projekte „Stalo žaidimai“ dalyvavo daugiau nei 150 respublikos pedagogų, kurių sukurtus darbus galite pamatyti elektroninėje knygoje.
(Paskutinį kartą svetainės puslapis atnaujintas 2025-04-04)