Balandžio mėnesį, vykdant nuotolinį mokymą, bendradarbiaujant su vaikų tėveliais, buvo įgyvendinamas projektas – į ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą integruojamos STEAM veiklos gamtos mokslų srityje.
Tikslas – skatinant vaikų įsitraukimą į tiriamąją veiklą, ugdyti vaikų gebėjimus gamtos mokslų srityje. Ugdymo(si) metu taikyti STEAM metodikos elementus, kurie formuotų tvarią mąstyseną, skatintų aktyvų, patirtimi grindžiamą mokymąsi, vaikų kūrybiškumą, lankstų problemų sprendimą ir kritinį mąstymą.
Vaikai kartu su tėveliais stebėjo medžius, augalus, analizavo jų sandarą: šaknis, stiebą, lapus, žiedus. Ekperimentavo augindami svogūną, stebėjo kaip atsiranda šaknys, auga lapai. Sodino gėlės, stebėjo kaip dygsta ir auga augalai, sužinojo, ko jiems reikia, kaip rūpintis gėlėmis, kad jos augtų. Stebėdami vandens telkinius, vaikai aiškinosi, kokia augmenija auga aplink vandens telkinį. Kalbant apie lizdus sukankančius gandrus, jų kūno sandarą, vaikams buvo sukurta situacija paanalizuoti gandro kūno sandarą, išdėliojant paukštį iš įvairių gamtoje randamų medžiagų.
Tobulėjo vaikų gamtos pažinimo sritis – mažieji buvo skatinami mąstyti, samprotauti, spręsti iškilusias problemas. Veikdami gamtoje, jie mokėsi suprasti supančią aplinką kalba, vaizdais, simboliais ir kitomis kūrybinėmis priemonėmis. Vaikai patenkino savo smalsumą, aktyviai tyrinėdami gamtoje rastus daiktus, pastebėdami naujus objektus, stengėsi suvokti, kaip kas veikia, iš kokių dalių susideda.