Kovo mėnesį nuotolinio ugdymo metu, bendradarbiaujant mokytojams ir tėveliams, vaikai kryptingai bei nuosekliai taikė matematines STEAM idėjas kasdienėje ugdymo(si) veikloje.
Tikslas – ugdyti realaus pasaulio pažinimo smalsumą, taikant probleminį mokymą(si). Gebėti vartoti matematinius simbolius daiktų kiekiui žymėti, daiktų grupėms palyginti pagal kiekį (vienas, daug, mažai), suprasti daikto vietą eilėje, sudaryti įvairias sekas. Grupuoti ir klasifikuoti daiktus pagal formą, dydį, spalvą, gebėti matuoti.
Vaikai kasdien per praktinę veiklą tyrinėjo geometrines figūras, naudodami matematines formų, dydžių, sekos, apimties, atstumo sąvokas, nusakė įvairius daiktus esančius aplinkoje.
Būdami gamtoje, įtvirtino matematines žinias, susipažino su supančiu pasauliu.
Tyrinėdami, eksperimentuodami atlikdami bandymus ir projektuodami įgijo praktinės patirties, buvo sužadinta jų vaizduotė, skatinamas kūrybiškumas, loginis mąstymas.