2015 m.
Tęsiasi įstaigos ekologinio projekto „Mažos ir didelės gamtos paslaptys" įgyvendinimas.
2014-2015 m. vaikams organizuotos:
* išvykos į KU botanikos sodą, Ventės rago ornitologinę stotį, žirgyną, mini zoosodą;
* edukacinės valandėlės „Duonos kelias", „Vaistinių žolelių arbatinė", „Kaip atsiranda perlas" (su Lietuvos jūrų muziejaus specialistais);
* akcija „Moliūgų šventė";
* vaikų ir tėvų darbų parodos „Kuriame Rudenuką", „Velykinė želdinių paroda", „Žemė –meilės planeta" (eksponuota interneto svetainėje www.apkabinkimezeme.lt ) ir kt.
Viena iš projekto veiklų - 2-3 kartus per metus įstaigoje leidžiamas laikraštukas ,,Šarkų žinios" (skelbiamas įstaigos interneto puslapyje).
Patirtis aprašyta straipsnyje „Pasaulinės gyvūnijos dieną – į svečius pas gyvūnus" (www.ikimokyklinis.lt )
***
Įstaigos tęstinio tautinio projekto ,,Aš - gintaro krašto pilietis" įgyvendinimui suburta nauja darbo grupė. Įstaigoje pradėtos minėti net trys įsimintinos datos: Sausio 15 d. švenčiama Klaipėdos atgavimo diena; Vasario 16 d. švenčiama Valstybės atkūrimo diena; Kovo 11 d. švenčiama Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo diena.
Surengta ugdytinių piešinių paroda. Įgyvendinta teminė savaitė „Lietuvėle tu mana, šalele gimtine": organizuotos edukacinės išvykos į Mažosios Lietuvos istorijos muziejų, į Klaipėdos laikrodžių muziejų, į Klaipėdos Pilies muziejų, šventinės pramogos.
2015 m. įstaigos bendruomenė dalyvavo šalies akcijoje ,,Lietuvai ir man" - pynė trispalves apyrankes ir įstaigos akcijoje ,,Lietuvos vėliavos spalvų dienelės".
Įstaigoje surengta vaikų darbų paroda "Kaip skamba, Lietuva...", įgyvendinta teminė savaitė ,,Mano gimtinė". Vaikai deklamavo eilėraščius įstaigoje ("Išausiu juostą žodžių ir darbų") ir mikrorajono šventėje Klaipėdos lopšelyje-darželyje ,,Rūta".
***
2015 m. mūsų įstaigos pedagogai inicijavo respublikinį ekologinį projektą „Žemė mano delnuose".
Organizuota teminė savaitė ir jos finalinis renginys „Siųsiu žinią žemei" (dalyvavo įvairių Klaipėdos miesto ikimokyklinių įstaigų atstovai), šventinis žaliųjų želdinių paroda, išvykos ir kt.
Vaikai susipažino su juos supančia aplinka, su netoliese esančiais gamtos ir kultūros paminklais. Pedagogai fiksavo vaikų patirtis, naudotus metodus, jais dalinosi.
Edukacinio projekto įgyvendinimui buvo sutelktos 59 šalies įstaigų bendruomenės, tobulėjo ugdymo procesas, stiprėjo bendravimo su šeima ryšiai.
Šio projekto veiklos pėdsakai: katalogas1, katalogas2, katalogas3.