2008 m.
***
Įgyvendindami miesto pilietinio ir tautinio projekto „Pamario piemenukai" uždavinius, įstaigos „Molinukų" grupės vaikučiai, kartu su lopšelių-darželių „Pagrandukas" ir „Pumpurėlis" vaikais, rugsėjo mėnesį surengė edukacinę išvyką į Ventės ragą ir mini zoosodą.
***
SOCRATES (ŠMPF). Comenius 1 - Mokyklų partnerystė. Mokyklinis projektas „Pažinti mane, pažinti tave" ("Knowing Me, Knowing You") 2005 - 2008 m.
Pagrindinės projekto sklaidos priemonės jo vykdymo metu:
- Internetas (sukurtas įstaigos puslapis www.volungele.lt, dalis informacijos pateikta rusų, anglų kalbomis);
- Spauda (straipsniai šalies pedagoginiame žurnale „Žvirblių takas" 2005 Nr.5, miesto dienraščiuose „Klaipėda" ir „Vakarų ekspresas" 2005 m.rugpjūčio mėn.);
- Seminarai (Klaipėdoje 2007 vas.8-9 d. R.Budinavičienės, R.Rupšienės, fondo atstovės M.Rajeckaitės seminaras „Projektų metodo taikymo ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme patirties sklaida", projekto atskirų idėjų sklaida autoriniuose R.Budinavičienės seminaruose Klaipėdos miesto ir apskrities pedagogams 2008 m. vas. 12-13, 21-22 d., kovo 13-14, bal. 24-25, birž.10-11 d. „Ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymo metodikų įvairovė", 2008 vas.7-8 d. „Vidaus audito įgyvendinimas ikimokyklinėje įstaigoje: problemos ir jų sprendimo būdai").
- Parodos (įstaigos pedagogų metodinių darbų parodos Pedagogų profesinės raidos centro (PPRC, Vilnius) nuolatinėje parodoje „Pedagogo edukacinė patirtis", dvi parodos Klaipėdos pedagogų švietimo ir kultūros centre, vaikų piešinių parodos Klaipėdos vaikų ligoninėje ir Sutrikusio vystymosi kūdikių namuose, savo įstaigoje);
- Informacija Klaipėdos miesto švietimo skyriuje (2006 m. sausio mėn. projekto dalyvių susitikimas miesto šv. skyriuje, informacija įstaigos pedagogų ir vadovų atestacijose), kitų šalių miestų administracijose;
- Bendradarbiavimas su įstaigos socialiniais partneriais (projekto partnerių lankymasis Klaipėdos l/d „Ąžuoliukas", l/d „Puriena", rodytos atviros veiklos, keičiamasi informacija), su projekto asocijuotu partneriu - Klaipėdos sutrikusio vystymosi kūdikių namais (pedagogų dalyvavimas mobilume, edukacinės išvykos, vaikų pramogos, metodiniai darbai ir kt.);
- Įstaigos pedagogų metodiniai posėdžiai (mobilumo ataskaitos ir įspūdžiai, projekto sklaidos kampo įrengimas, idėjų aptarimas ir diskusijos);
- Integruota vaikų veikla grupėse (meninė, komunikacinė ir pažintinė veikla), muzikos salėje (kasdienė ir šventinė veikla), informacija tėvams stenduose, lankstinukuose, projekto partnerių vaikų darbų ekspozicijose, vaikų ekskursijose ir pan.
- Įstaigos aplinkos ir priemonių vaikų veiklai turtinimas naujais lavinamaisiais žaislais, naujomis idėjomis, vaikų darbais, muzikinės veiklos priemonėmis, stendine medžiaga, techninėmis ir kanceliarinėmis priemonėmis ir kt. - visa tai pastebima įstaigos vaikų tėvų ar svečių atsiliepimuose, apie tai informuojama tėvų susirinkimuose, individualiai.
- IKT naudojimas darbe ir bendraujant, bendradarbiaujant (su vaikų tėvais, tarpusavyje, su misto ir užsienio partneriais ir kt.) vedant seminarus, ruošiant priemones ir pan.
Vienas iš projekto ,,Pažinti mane, pažinti tave" galutinių produktų - keturiom kalbom (lietuvių-anglų-vokiečių-ispanų) parengtas tradicinių vaikiškų dainų rinkinys:
Dainų rinkinio daugelį iliustracijų sukūrė mūsų įstaigos ugdytinė Goda Gintalaitė (7 m.). Siūlome pasižvalgyti po knygos dainų iliustracijų galeriją: